Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-09, 20:22   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når noen legger til ved sin bøye?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du eier jo liksom ikke havet.... Ikke det at jeg hadde funnet noen sin bøye, rett utefor hytta deres og lagt meg til der. Da hadde jeg heller langt meg litt lenger ut og kasta ut anker.

Nei, jeg eier jo ikke havet, men jeg har rettigheter til å ha to bøyer der og de må vel regnes som min eiendom. Jeg skulle selv synes det var mer naturlig å kaste anker og jeg hadde ikke en gang tenkt tanken på å legge til på noens bøye om det ikke var en nødssituasjon eller lignende. Bøyene brukes jo til å legge til en brygge så de ligger jo ikke akkurat langt ute i sjøen.

Det irriterer meg ikke akkurat, jeg bare syns at det er litt rart at folk gjør det og jeg liker ikke helt å ha dem så tett innpå meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat