Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-09, 09:30   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lager du iskaffe?

Jeg har ikke fått til å lage den så bra som jeg får ute ennå, men i går fulgte jeg nøye med på en barista som laget mocca frappé. Det var isbiter (ganske mye), sjokolade (jeg har kjøpt Hersheys sirup, den er god synes jeg), litegrann melk og tilslutt en espressoshot, alt sammen oppi blenderen. Brum brum, og du har en slushlignende iskaffe. Den var kjempegod. Når jeg tidligere har prøvd meg på frappé her hjemme har jeg nok brukt for lite isbiter, jeg ble overrasket over mengdene han brukte. Han fylte hele pappkruset med isbiter før han deiset det over i blenderen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat