Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 16:31   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lycksele sovestol fra IKEA

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Nei videre elegant er den ikke, men det tror jeg at jeg kan overleve, dersom vi får noe som er plasseffektivt, og tilpasset lommeboka.

Finnes det ikke noe oppbevaringsgreier til å ha under denne også? Hadde vært så kjekt å hatt gjestedyne/pute på samme sted liksom.

Vi har den doble sovesofaen på begge jentenes rom og er veldig fornøyde med den. Vi har oppbevaringen som hører til under, og den er veldig kjekk. Vi har billigste madrassen og har heller en litt tykk overmadrass oppå når det skal sove gjester på den, for jeg liker uansett å ha overmadrass på. God og sove på da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat