Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-09, 19:58   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Jeg så My bloody valentine i 3D i går, og brillene var helt fine de. Men jeg ble skuffet over 3D-teknologien. Synes det er merkelig at de skriver at dette er den nyeste teknologien, og så er den 500 ganger mer elendig enn slik det var på 3D-kinoen i Liseberg for nesten 10 (!) år siden?!

Og det gikk ikke an å se filmen uten briller, så jeg er litt skeptisk til Istid uten briller? Jeg prøvde å ta dem av meg litt, og da kunne jeg faktisk ikke se ansiktet til personene i filmen skikkelig i mange av scenene.