Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-09, 11:58   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Postkasse-plassering

Posten har gitt meg advarsel på advarsel (flere andre også i nabolaget) fordi vi visstnok har postkassene plassert for langt fra veien. Jeg har min egen lille protest ettersom jeg mener at de har gitt meg advarsel fordi jeg har felles innkjørsel med et annet hus og dèt huset ligger nok litt langt unna veien, og fordi vi har samme innkjørsel så får også jeg advarsel. Det står ingen begrunnelse for hvorfor Posten mener at den er feillplassert, dvs ingen regel som de bruker til grunn. Huset ved siden av har nøyaktig samme avstand til veien, men egen innkjørsel, og de har IKKE fått advarsel.

Jeg gir meg ikke før de kommer med noe konkret på hvorfor min er feillplassert.

Til info så står postkassen min 7 meter fra veien.