Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-09, 23:08   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småsøsken som alltid er med

Jeg måtte lese første setningen din noen ganger før jeg skjønte den. Jeg har nemlig gutt-jente-gutt, og de klenger så visst på storebror selv om det er forskjellige kjønn.

Jeg prøver å finne en balanse der mellomsøster av og til får bli med og av og til må bli hjemme når broren stikker til nabogutten. Men det krever en del av oss, fordi hun VIRKELIG gjerne vil være med. Og "av-og-til-regler" er alltid litt vanskelige.

Kanskje du neste gang de store drar på sykkeltur kan følge de miste hjem og si med et stort smil og fast stemme: "Jeg syns de store skulle få litt småsøsken-fri, jeg, så her får du dem hjem igjen. " Sørg gjerne for på forhånd å mørne dem litt med å fortelle hvor hygglige og greie guttene er å ha på besøk.