Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 09:55   #18
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om kommunikasjon i bloggene

Sitat:

Hva tenker dere om bloggvirksomheten på FP?
Hva tenker dere om å lukke bloggen for noen etter f.eks krangel uten å si i fra til vedkommende?
Kan bloggene virke ekskluderende?
Funker blogger best for moderatorer og andre med omtrent full lesetilgang?
Hva tenker dere om det med taushetsdelen av det med bloggingen og at ting vander mellom blogger hvor det er ulike nivåer av tilgang?

1. I like it! Bloggen dekker mitt behov for å tulle og fjase uten at jeg plager Forumet nevneverdig med det.
2. Nå har ikke jeg kranglet med noen så vidt jeg vet, men jeg har mistet tilgang til noen blogger uten å ha fått beskjed om det. Jeg tar det for gitt at noen synes jeg har vært for passiv med kommentering eller bare vil snevre inn leserkretsen sin. Det kan jo ikke være fordi de ikke liker meg mer?
3. Ikke mer enn M1/M2 vil jeg tro.
4. Bloggene funker best for de som er aktive der, enten de har blogg selv eller kommenterer i andres.
5. Stort sett ikke noe problem, selv om jeg har sett noen få unntak. Det som gjør det litt vanskelig å holde oversikten over "hvem vet hva" er jo at de lukkede bloggene har forkjellig leserskare som stadig endrer seg, så ikke bare innleggene, men også kommentarene kan plutselig få andre lesere enn før. Sånn sett er det enklere å ha åpen blogg og innrette seg etter at Alt kan leses av Alle.