Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 10:51   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kommunikasjon i bloggene

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

5) Vi har jo et ganske ferskt eksempel på at informasjon vandrer mellom blogger med forskjellig tilgang. Skilpadda (som har en ganske åpen, men lukket blogg) plukker opp et emne fra Monsoons blogg (som er mer lukket).

Veronal svarte også på denne, men bare for å presisere: Jeg "plukket ikke opp" temaet fra Monsoon - hun hadde spurt i sin blogg om noen kunne være "vikar" mens hun var i utlandet, jeg meldte meg frivillig, og hun sendte meg en SMS i forgårs og spurte om jeg kunne ta det i min blogg. Det er ellers snakk om en uformell treningskonkurranse der deltagerne rapporterer antall minutter pr. uke. (Bare så ingen tror at man risikerer å bli plagiert/outet sånn helt uten videre.)