Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 20:27   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis jeg spraylakkerer denne lampa

Jeg kliner med en graffitikunstner hver dag, og jeg tror jeg kan si at nei, det vil ikke bli så veldig fint. I et mørkt rom hvor den henger litt unna folk så kanskje.

Uansett, det er jo en billig lampe, så det skader ikke å prøve og prove me wrong!

Egentlig bør du prøve å spraye hver del før du setter den sammen, for på den måten får du det jevnest. Støtt delene skått opp mot en vegg dekket med avispapir (spraymaling sprer seg over et større område enn man tror), pass på at det ikke blåser, og spray i et tynt lag mens du beveger sprayboksen hele tiden. Bruk oljebasert spray, den er mest elastisk, også bøyer du delene forsiktig mens malingen er tørr, men ikke uttørket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat