Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 21:12   #53
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikkesystemet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Denne tråden var 2 før den ble 1, så det kan ha skjedd noe i sammenslåing, men det «skal ikke kunne skje». Håper du finner det igjen.

Jeg finner det ikke, så da prøver jeg meg på nytt.

Jeg setter stor pris på endringen av markedsplassen. For meg personlig dreier det seg mest om at dersom jeg legger noe ut for salg her på FP framfor Finn, så er det fordi jeg foretrekker å selge til kjentfolk. En person som har skrevet fem svadameldinger (les: dyttet på fem utdaterte tråder) er ikke å betegne som kjentfolk. Sosialisering skaper selvjustis og dermed større trygghet både ved kjøp og salg.

Jeg setter også pris på å slippe massespamming av salgstråder i forumet som dyttes på hundre-og-fjørti ganger. Her har du gjort en stor innsats amelia, og i så måte (antar jeg) gitt ditt bidrag til endringen av markedsplassen. Det er noe med å innse at det ikke er marked for Fur-et-eller-annet-hunden før du har dyttet på tråden et tosifret antall ganger.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat