Tråd: Verste film
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 22:54   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste film

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Den har jeg faktisk ikke sett. Er den så dårlig at den er verdt å se bare for å se den?

Den var ganske fornøyelig, ja.

I en scene satt Siv Stubsveen på en kafe og skrev, og så veeeldig filosofisk ut. Gjennom kafevinduet ser vi Aune Sand suse forbi på rollerblades, han ruller så inn, bestiller en øl, lener seg mot bardisken og styrter ølen. Det så rasende festlig ut.

Og et par kommentarer som har brent seg inn i min hukommelse:
Synne hadde en dragning mot tunneller og Måkene fløy sin vei, som om de visste at vi ville være alene.

Nå er det ikke lenge siden jeg leste en reportasje av en eller annen person i en eller annen avis, der budskapet var at Dis er en bra film som vi kommer til å få øynene opp for nå. Jeg er ikke solgt, for å si det sånn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat