Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-09, 00:14   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund for de med allergi

Vi har hund, en alpinsk dachsbracke (sjelden vare, ligner drever og beagle), den har kort hår, men ikke pinnkort. Jakthund. Realt tøff i trynet og viser tenner mot alt (for mye) jaktbart. Utrolig god og snill familiehund!

Vi trodde eldste sønnen kunne reagere (han er allergisk mot en del annet) og vi hadde to lånehunder: en dachs (samme pelstype) og en boxer (mer korthåret). Disse lånte vi hver sin helg, av venner.

Gutten vår reagerer ikke på hund, fant vi da ut etter disse helgene, og etter allergiprøver.

Vi har snart hatt vår hund i 1,5 år. Det er en jakthund. Nå viser det seg overraskende nok at JEG er allergisk mot hund. Det fant jeg da ut etter besøk først hos, så av en Jack Russel terrier. Positivt utslag på allergitest som jeg tok etter denne noe overraskende reaksjonen. Jeg reagerer overhode ikke på vår hund, flaks der. Jeg reagert heller ikke på de to overnevnte låne-hundene.

Valpe-Mira: