Tråd: Vær og psyke
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-09, 22:46   #12
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær og psyke

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg blir ikke psykisk værsyk, men fysisk værsyk.
Er det lummert, eller tendenser til det ute, så får jeg migrene med en gang. Det er hinsides irriterende, spesielt om sommeren.

Det får jeg også, så da er jeg nok værsyk allikevel. Ved lummert vær, eller værforandringer får jeg enten migrene eller en vanvittig fæl hodepine som klemmer rundt hele hodet.

Ellers er jeg mer sånn:"Æsj, regn og vind i dag også. Vi som hadde tenkt oss på stranden, tusenfryd, båttur (e.l. utendørs aktiviteter). Hva skal vi finne på for noe gøy isteden? Forslag?" Selv om jeg ikke blir værpsyk, så liker jeg å være ute. Det går an selv om det regner, hvis tøyet er riktig. Det kan faktisk være gøy å være ute i regnet, særlig hvis en er sammen med barn. Men, det er deilig å sitte ute på terassen i sene sommerkvelder med et glass vin eller en drink.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat