Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-09, 23:10   #45
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om innvandrere?

Jeg syns det viktigste her er at vi snakker om MENNESKER. I en religion, tro, gruppe eller hva det måtte være er det forskjellige type mennesker som alle er individer med forskjelllig eller likt syn på ting.

Jeg tror flesteparten av muslimene i landet her ikke lenger kvalifiserer til å bli kalt innvandrere. De har levd her i to-tre generasjoner.
Enig med de som stusser på at det stort sett alltid er en diskusjon om muslimer når det snakkes om innvandrere.

Jeg mener det ikke er riktig å dømme folk ut i fra hvordan vi tror det er. Alle tolker sin religion forskjellig, noen i ekstrem forstand, noen ikke. Det gjelder vel uansett hvilken religion det måtte være?