Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-09, 07:22   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det smokktvang?

Min yngste ville aldri ha smokk. Hun begynte med tommel da hun var et par mnd. Alle okket og stønnet. Ånei, bruker hun tommel bla bla bla.
Smokk var ikke for henne! Jeg fant ut at tommel har diverse fordeler fremfor smokk. HUn begynte å sove natten rundt da hun var 3 mnd.
Med tommel slipper man at de går rundt med den i munnen HELE tidne, for de må jo bruke hånden. Men man har jo aspektet med vanskelig å avvenne.

Da hun var 8 mnd kuttet hun ut hele tommelen av seg selv, så det var en kort karriere.

Jeg hadde prøvd å introdusere en koseklut f.eks jeg. Det kan vel være vel så god trøst og kos. Smokk er vanskelig å avvenne med, stress å huske på/rengjøre og dyre i innkjøp hvis man må ha hundrevis.

Eldste min klarte jeg å tilvenne smokk da han var 3 mnd, han hadde veldig behov for den. (hang på puppen/ville ikke sove alene) Men hvis du ikke merker at ungen trenger det, hadde jeg ikke prøvd å tilvenne.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat