Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-09, 22:40   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg forsøkte meg og fikk det ikke til (men var usedvanlig stresset siden mannen min havnet på sykehus to dager før bursdagen).

Jeg endte opp med å lage en vanlig gulrotkake og putte rød konditorfarge i glasuren. Da ble kaka i hvert fall rosa. Bamsemums og stjerner (sånne av sukker kjøpt på dagligvarebutikken) gjorden den perfekt i snuppas øyne.

MEN; snuppa mi visste ikke bedre. Hun har aldri fått servert noen stilig kake før. Hun hadde heller aldri sett noen bilder slik at hun ikke hadde noen forventninger.