Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-09, 00:14   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mobil, SE eller Nokia?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg skiftet fra SE til Nokia for ett år siden og er jevnt over fornøyd. Men, det er noen småting jeg savner fra SE, og det gjelder når man skriver sms. På SE får man opp en liste over de siste mottakerne man har sendt til, det gjør man ikke på Nokia. Og når man skal sende sms, må man klikke et par ganger mer på Nokia enn på SE.

Bare bagateller, men litt mere tungvindt.

Jeg har Nokia N82, og synes telefonen er bra. Tok litt tid å venne seg til den, siden menystyringen er litt annerledes. Men, man blir jo godt vant etterhvert.

Ved neste telefonskifte vet jeg ikke om jeg går for Nokia eller SE.

En venninne skiftet fra se til nokia i fjor, N82 og hun savnet smaily listen på meldingene og den "siste sendte sms lista" ja

Jeg har nesten bestandig hatt samsung, prøvde SE men ble så skuffet over kvaliteten og at ikke mobilen tålte mere en 10 mnd vanlig bruk, eller han tålte ikke 14 dagers bruk før tastene sprak.
Så gikk ove til LG,så knuste snoopy den så nå har jeg mann sin nye SE som han ikke likte(kjøpt i fjor) i vente på en ny LG. så skal turbo få manns SE som "hustelefon"
:liker ikke se:
Men di nokiaene jeg har tafset på virker ok

Sist redigert av Honda : 19-07-09 kl 00:20.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat