Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-09, 02:21   #86
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Green house kanskje... har vært på det et par ganger, og det er bra klær. Og veldig kjekt med venninnegjeng og klesprøving. Eller krokofanten.

Men egentlig vet jeg ikke om jeg hadde promotert noe som helst, for jeg kan ikke fordra å invitere folk hjem med tanke på at de skal kjøpe noe... selv om jeg gjerne møter opp hos andre. *ikke spør om logikken*

Jeg liker ikke homeparty-konseptet og kunne aldri tenkt meg å selge eller ha selskap selv. Men fire venninner, mat og vin + Green House var veldig kjekk måte å kjøpe klær på. Helt til de begynte å selge kåneklær. Eller skiftet jeg smak?