Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-09, 18:41   #28
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratis skolemat ikke populært hos lærerne?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er enig med Chanett lenger opp i tråden, saken er vel ikke at så mange er negative til skolefrukten (selv om jeg ser at noen betegner den som en tidstyv), mer at den ikke er en sak som er høyt på prioriteringslista.
Og det er jeg helt enig i - og jeg synes på mange måter det er et varseltegn rundt norsk skole at den viktigste debatten som periodevis har pågått har vært om det skal være gratis skolefrukt eller ikke, i tillegg til at dette har vært en valgkampsak, en lettvin en sådan.

De må gjerne få frukt for meg, men jeg synes det er uendelig mye som er viktigere. Snakk gjerne om gratis frukt, men snakk om veldig mye annet først.

Fullstendig enig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat