Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-09, 23:53   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotobok i 60-årsdagsgave

Jeg har ikke gjort akkurat det, men jeg digitalscrappet endel gamle bilder til mamma til hennes 60 års dag. Det var bilder fra hun var ung, av mormor og bestefar og fra vi var små. Jeg printet de ut og la de en "Minneboks". Jeg kunne likegodt lagd en fotobok. Uansett så ble hun utrolig rørt og glad. Det er ikke ofte jeg har sett henne så rørt.

Jeg tror egentlig at de sidene med hennes foreldre og avdøde bror var det som hun satte mest pris på. (Fotobøker av mine barn har hun fått de tre siste årene til jul)

Jeg ser jo at dette ikke akkurat var noen tips.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat