Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-07, 17:56   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selvbilde og virkelighet

Jeg gløttet såvidt på et program om ei dame som skulle bli fin med og uten klær uten plastisk operasjon. Et flott program i kontrast til alle disse plastikkirurgi-seriene.
Dama var litt rund og kledte seg forferdelig. Hun kunne like gjerne hatt på seg striesekker. Hun ble shinet og dresset opp fra topp til tå, og fra innerst til ytterst. Hun gikk til slutt med på å bli fotografert naken etter overtalelse.

Dama ble helt nydelig både med og uten klær. Hun var veldig fornøyd. Mannen hennes også.

Alle misfornøyde damer skulle fått en sånn dag. Sett sitt potensiale og fremhevet det som er bra. Alle har noe som er bra!

Er man så overvektig at det er farlig for helsen bør man selvsagt gjøre noe med det. Men mange går rundt og er veldig misfornøyd med seg selv.
Mange er veldig flotte selv om det er litt mye her og der.

Jeg selv var ikke fornøyd med meg selv da jeg veide 52 kg og var barnløs.
Nå som 3 barnsmor vet jeg at jeg aldri får den kroppen igjen uansett hvor mye jeg slanker meg.

Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke var fornøyd da jeg var der. Når jeg blir eldre synes jeg sikkert det var tåpelig av meg å ikke være fornøyd sånn som jeg er nå. Har noen bulker her og der som jeg prøver å skjule. Man kan jo ikke punktslanke seg. Slanker jeg meg masse forsvinner ansikt og det jeg faktisk er fornøyd med.

Hvorfor blir man aldri fornøyd?

Skulle ønske vi ikke var så kravstore til oss selv.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat