Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 14:08   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...

Pappa har handelshøyskolen bak seg og masse andre kurs. Han dreiv bestefar sin butikk da vi bodde i Finnmark.

Mamma hadde bare folkeskolen da vi flyttet hit. Tatt ungdomsskolen på 1 år da jeg begynnte i 1klassen. og vidre på handel og kontor.

Min bror har nesten ikke gått på skolen da han var ung. Han ble "kastet ut av skolen"
Men har tatt div nå senere tid. Han er 15 år eldre en meg. Og har nå fullført marine ett eller annet og er kaptein på et par hurtigbåter og vært på kystvakt skip.

Jeg har "bare" vgs. Er barne og ungdomsarbeider og tannhelsesekretær (med ekstra fag så om jeg tar 1 år på høyskole+ noen til eksamen og sånt så er jeg tannpleier )