Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 09:27   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tro at de fleste argumentene hun har vil falle på steingrunn i en rettssak dersom ikke ungene er redd faren, eller han gjør noe som kan skade barna?

Hvordan til rettsak? For å få samvær? Det vil han nok få dersom han ikke gjør noe som kan skade barna (rus/vold/overgrep/belastet miljø osv).

Jeg synes barn trenger rollemodeller fra begge kjønn i livet sitt, og det er jo mulig å få dekket på flere måter uten å ha en pappa inni bildet. Men dersom det ER en pappa i bildet, så vil jo det være til det beste for barnet å få ha kontakt med sin egen far (kansje han kan spille litt på det biologiske prinsipp?). Egentlig allermest fordi barnet kan føle skuffelse og sinne mot mor senere når det skjønner at mor har holdt en far som vil ha kontakt med det unna så lenge.

Jeg kommer egentlig ikke på så mye mer, fordi at så lenge det ikke er noen grunn til å holde ham unna, så kan jeg ikke se hvordan hun vil kunne få det til i en rettsak. Det beste hadde selvsagt vært å få ordnet opp uten en slitsom rettsak, men i endel tilfeller, så tror jeg det er viktig å få samværet på papiret og få en offentlig instans til å gripe inn.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat