Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-09, 11:30   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nei, jeg utaler ikke s'en men det høres bedre ut når folk gjør det. Da uttaler de et fransk ord på norsk. Men når de forsøker seg og bommer så kolossalt som pomm fri, høres det bare dumt ut.

Jeg grøsser av U en i baguette også jeg om de ikke har med e'en på slutten også.

Ja, det blir jo det samme med feks. roastbeef og steak. Folk sier jo råstbiff og stiik. Det sier heldigvis ikke jeg, men jeg skjønner jo at det er sånn mange steder.