Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-09, 19:27   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny skattejakt... kan jeg selge noe av dette?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, du kan sikkert få solgt eller gitt bort noe av det. Hvor stor er den oransje bollen forresten, jeg tar den gjerne!

Det blå serviset, er det i porselen eller i keramikk (du ser det under, om det er hvitt eller brunt der det har stått når det ble brent). Er det i keramikk kan det være litt verdt, hvis det er det serviset det kan se ut som det er.

Hvor bor du? Tror ikke jeg skal sjangse på å sende den, gitt... Den er ikke stor, men heller ikke liten. 12 cm i diameter, 8 cm høy.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Kan det være at disse koppene og fatene hører sammen?

Jaggu, det kan se sånn ut. Men det står ikke det samme under.

Var det dette du mente om porselen eller keramikk, sjugger? Det er porselen. Under asjettene og skålene står det "detergent proof - made in england" og så 9 - 71 og så 11 - 71. Under koppene står det Staffordshire Potteries LTD. Made in England.