Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 11:37   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jeg burde ta meg en tur til frisøren, men jeg må utsette det litt til. I mellomtiden spør jeg dere; hvilke produkter ville dere brukt om håret deres var skikkelig tørt og stålull-aktig? Jeg har hele livet hatt tykt, tungt og glansfullt hår, men etter vektoperasjonen ble det helt annerledes. Det er såklart verdt det, men jeg savner det flotte håret mitt. Nå er det helt utrolig tørt og grusomt, jeg kan aldri gå med løst hår. Jeg vil at håret skal bli litt tyngre og mer glansfullt. Tips til gode hårkurer og en veldig god sjampo/balsam? Regner med jeg må kjøpe sånt på frisørsalong, ingenting av det jeg har prøvd i vanlig butikk er godt nok.