Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 15:52   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jeg har ikke farget håret på godt og vel 2 år, og bruker aldri stylingprodukter, så særlig behandlet er det ikke. Men rett og slett ekstremt tørt og slitt. Jeg må nok klippe meg litt ja. Jeg vil helst ikke farge håret, orker ikke all den fargingen hele tiden, dessuten synes jeg det er litt skummelt å måtte kline håret inn med farge med jevne mellomrom. Det holder med sjampo og balsam, liksom.

Mjau: takk for tipset, det navnet skulle jeg gjerne hatt ja. Jeg får bestille en frisørtime snart, så får vi se.