Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 17:51   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Bestille BH fra Bravissimo

Jeg har slappe bryster i str. 75G. (Lurer på om jeg kanskje kan gå ned til 75F snart.)

Inntil jeg fant en link til Bravissimo her inne har jeg ikke trodd at det var mulig å oppdrive en stroppeløs BH i min str., men så fant jeg opptil flere der inne!

MEN, jeg får jo ikke prøvd, og erfaringsmessig er det ikke bare-bare å finne en som sitter pent. Men jeg vil så gjerne ha stroppeløs! (Og aller helst i går.)

Hva gjør jeg? Tar jeg sjansen på å bestille en av de? (Hvilken str. må jeg i såfall bestille?) Og i såfall hvilken ser tryggest ut å bestille for meg som har pupper som flyter ut til under armene? Tenkte litt på den fra Fantasie men syns det er vanskelig. Skulle gjerne sett bilder fra siden/bak for å se hvor bred den er. Trenger nemlig litt bredde for å ikke få valk under armene.

Er det forresten kanskje en butikk som fører noe av dette i Strømmen/Lillestrøm/Lørenskog området?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat