Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 19:23   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekkliste før sydenferie?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

En gammel t-skjorte som klippes av under brystet. Brukes ved evnt. solbrenthet på skuldrene. Det er mye bedre enn å ha på en vanlig t-skjorte, og greit siden man sjelden blir solbrent på magen eller nederst på ryggen.

Sørg heller for å ha solfaktor t-skjorte på ungene så de ikke blir solbrente i det hele tatt. Tørker fort om de blir våte også. Vanlig t-skjorte hater ungene mine om de blir våte med den. Solfaktor t-skjorte er et must i syden med ungene synes jeg. Shortsen er det ikke like viktig med, for det er ryggen og skuldrene ungene mine sitter med i sola mye av dagen om de er ved bassenget eller på stranden. Smart å ha litt knalle/spesielle farger på klærne de bruker på caps/badetøy, for det er mye enklere og holde kontroll på dem hvis det er mye folk.

Ha med myggmiddel og kløestillende slave. Det kan være sinnsykt mye mygg visse steder på Kreta. Send også med solkrem hjemmefra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat