Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 13:50   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Saken er jo den at "dom" eller "ikke dom" så teller stemmene likt uansett. Og hvis flertallet av det norske folk vil stemme fram FrP, så kommer FrP til makta, samme hvor "domme" du syns velgerne deres er.

Og de ironiske brillene dine har du lagt hjemme?

Det er selvsagt all grunn til å ta oppslutningen til Frp på alvor. Det de har klart er å være folkelige, direkte og med et budskap folk flest kan kjenne seg igjen i. Helt legitimt selvsagt, det hadde nok vært lettere for mindre politisk interessert velgere å orientere seg hvis alle partier hadde vært like direkte som dem.

Det jeg imidlertid blir skremt og opprørt av er at partiet i så stor grad er populistiske og styrt av hva som gir best uttelling på meningsmålingene. Jeg er nok naiv, men for meg skal et politisk parti ha mer fundamentale verdier enn å ville ha makt.