Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 14:19   #8
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil

Jeg er veldig glad i Nokia, og kan varmt anbefale noen modeller. 3120, 5310 og 6300 er telefoner jeg liker.

Vær obs på at mange mobiler i dag er mye mer enn du egentlig har bruk for. Det er små datamaskiner som kan gjøre mange oppgaver på en gang. Jeg for min del hadde omtrent de samme kriteriene som deg: Ringe, SMS, ta bilder. Er ikke så nøye på radio, så det bør du sjekke om de forskjellige modellene har. I tillegg er jeg opptatt av at mobilen skal være lett å lese (klar skjerm, stor nok skrift...), taster som er gode å trykke på, og god å holde i hånda når jeg skriver SMS. Noen telefoner har dårlig "balanse".

Av de ovennevnte tror jeg bare 3120 har blitz, men personlig har jeg ikke prioritert dette.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat