Tråd: Ryanair
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 17:01   #99
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dessuten er det ikke å legge skjul på at dersom man skal til London,så ønsker de aller fleste å lande på Heathrow eller Gatwick pga. reiseavstanden inntil London sentrum eller videreforbindelse til andre flyplasser omkring i verden.

Neida, jeg skjønner jo at de aller fleste turistene vil til sentrum. Men Norwegian fløy til Stansted tidligere, jeg skulle ønske de fortsatte med det i tillegg til Gatwick. :megmegmeg:

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg ville uansett hvor jeg hadde vært bosatt aldri lagt igjen en krone på å fly Ryanair. Aldri.

Du er nok litt mer opptatt av dette enn de fleste andre. Jeg unngår også Ryan Air så langt jeg "kan".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat