Tråd: Hyttetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 22:30   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyttetråd

Oi. Jeg synes den hytta vi kjøpte var fylt av nips, men deres slo oss med i støvlene. Jeg kaster litt hver gang vi drar derfra.

Gåte:
Hvor mange trollfigurer er det egentlig mulig å presse inn på 44 kvadratmeter?
Svar:
Helt vanvittig mange.

Maling gjør underverker. Vi ble inspirert av tråden til Benzo. Soverommet er nå hvitt, og det blir nok stua også neste sommer. Det blir veldig mye finere.

Jeg bare lurer på en ting: nå om dagen maler jo alle hvitt. Vil hvitt bli som furu om 15 år? Sånn at ungene våre himler med øynene over hvor håpløse vi var som malte hvitt, lissom?