Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 07:35   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Vi skulle få den svarte skinnsalongen til foreldrene mine. 3+2 seter. Jeg var helt i hundre. For det første er den fin, og for det andre så er den god å sitte i. Den vi har hatt frem til den røk i containeren for to uker siden har egentlig vært klar for søppelhaugen lenge. Jeg har sett frem til å få ny fin sofa til de nye stuemøblene mine.

Så ringer hun i dag. Nei, nå har hun ombestemt seg. Hun har ommøblert og plutselig så passet sofaen så fint inn at hun vil beholde den. Så snakket hun litt om sofaen som står i loftsua, men den ville hun også beholde. Den er så god å se tv i.

Da var det jo bare en ting å gjøre da. Spandere ny sofa på datteren!

Så på lørdag skal vi ut å shoppe soooofaaaa.

Oj!! Hehe, jeg stokk skikkelig først, det hadde jo vært helt typisk om dere plutselig stod uten sofa, men sånn kunne de jo bare ikke gjort. Dette var jo kjekt! Et tips; nå vet jeg ikke om hun har satt en ca-pris på sofaen, men om dere har et budsjett å gå etter, så anbefaler jeg Interstil altså. Vi fikk jo 3+2+ puff, helt nytt og kjempenydelig, til bare 4000,-. Og de hadde en haug med andre flotte sofaer (og mange jævlige, men de overså vi jo bare) grisebillig. Jeg elsker den butikken og kommer alltid, alltid til å kikke der før noe annet sted.