Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 08:16   #89
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor høy utdannelse har du?

Jeg synes at utdannelse kan være viktig. Jeg er i hvert fall veldig glad for den jeg har tatt. Både fordi jeg hadde det veldig morsomt som student og fordi jeg ikke kunne hatt den jobben jeg har i dag uten den utdannelsen. Og jeg liker jobben min.

Når det gjelder å "se ned på", så tror jeg at vi alle har lett for å føle oss litt for lite verdsatte. Jeg kan like lett føle at noen som ikke har utdannelse mener at jeg har kastet bort både år av mitt liv og massevis av samfunnets penger, siden de tross alt har gode jobber og trives godt de også, uten utdannelse. I denne diskusjonen, som i så mange andre, synes jeg at vi skal leve etter Polyannas utmerkete motto. "Du kan ikke lese mellom linjene, mellom linjene står det ingenting".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat