Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 10:15   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Jeg ser helt klart at det er store individuelle forskjeller. Noen barn har det best hjemme et ekstra år, mens andre stortrives fra før de er året. Ei venninnes sønn begynte i barnehagen da han var rundt 9 måneder og jeg syntes det var fryktelig tidlig da, men han har faktisk hatt et helt enormt utbytte av det og elsker å være der. Min eldste begynte ikke før rett før hun fylte 3 år og det var litt vel sent. Hun hadde hatt best av å begynne et år før, men vi stod i kø i 1 år (det var 900 barn på venteliste da vi søkte). Nå er minsten 16 mndr og vi skal søke om plass nå, jeg tror han vil få det kjempefint i barnehagen så aktiv og sosial som han er. Men han er litt mer engstelig for fremmede og mer knyttet til meg enn det eldste var, så det spørs hvordan han reagerer ...
Jeg tror ikke barn som regel starter i barnehagen når de er ett år fordi "det er det beste", men det er jo fordi folk begynner å jobbe da, så det er den mest naturlige alderen å begynne i pga. det.