Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 10:19   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Skal jeg være helt ærlig så har begge gutta mine startet i bhg rett før 1 års alderen fordi jeg ikke maktet å være hjemme lenger. Heldigvis har gutta mine fikset det med bhg veldig bra. Vi er like forskjellige som ungene og jeg er defintivt ikke skapt for å være hjemme med unger. Det får jeg også bevist for meg selv hver sommer når de er hjemme i 4 uker.... og jeg har ferie 7 uker. Nå er jeg lei av unger som krangler og lei av å ha ferie. Jeg gleder meg til å gå på jobb og være meg.

Hvis jeg skulle bry meg med hva andre gjør så tenker jeg bare at jeg ikke forstår at de orker å være hjemme med unger. Men det tenker jeg jo ut fra mitt eget ståsted. Heldigvis er vi forskjellige og jeg tror det blir folk ut av de fleste unger uansett når de startet i bhg.

Noen unger har jo også spesielle behov, sykdommer osv som gjør at man venter med oppstart i bhg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat