Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 13:28   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men er det da sånn at ungene ikke FÅR hele dager før etter to uker selv om de evt. er klar for det tidligere? Min datter syntes den lille 3-dagersen var et mareritt, hun ville aldri hjem og jeg måtte dra henne fysisk ut av porten fordi vi ikke fikk lov å være der mer enn et par timer. Hun var nesten 3 år da, og har alltid valgt barnehagen foran det å være hjemme selv om jeg har spurt henne hva hun ville selv. Hadde jeg måttet holde på sånn i to uker hadde jeg krepert.

Man justerer litt med tanke på barnet, ja, selvsagt. Mellomsøster var raskere tilvent enn de to guttene.

Men de vet jo ikke at de drar mye før det er slutt, da. Så lenge de ikke hentes sist så vil de jo alltid hentes mens det fortsatt er "ting som skjer".

Uansett hvor godt de trives så vil jo en barnehagestart være ekstremt full av nye inntrykk som skal bearbeides. Det er jo det samme når vi voksne begynner i ny jobb også. Nye ansikter, nye begreper, nye måter å gjøre ting på, hvor spiser jeg maten min og hvordan gjør man ting her? Kjempeslitsomt!