Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 13:54   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I følge en psykolog som jeg kjenner som jobber med barn, så er ofte tidlig barnehagestart bedre for barnet i innkjøringsfasen enn for eldre barn. Sånn mellom 9 - 12 mnd antar jeg. Dette baserte vedkommede på diverse forsking og egne undersøkelser. Jeg fikk ikke helt med meg detaljene, men jeg skjønte det slik at det kommer av at så små ikke har tidsforståelse og tilstedeværelseskompetanse slik eldre barn har.

Noe jeg ikke automatisk ville koblet med idéellt heller. Jeg synes det er greit at barnet klarer å kjenne og føle på om dette er riktig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat