Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 14:12   #77
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I barnehagen ungene har hatt til nå, så har de bare hatt 100%-plasser. De mente at ungene var mer tilfreds på den måten.

Så kan jeg heller spekulere litt i at det kanskje var litt for administrativt krevende å sette sammen deltidsplasser. Barnehagen var gode på unger, men heller elendige på administrasjon.

... mens i barnehagen vår gikk styrer på meg direkte for å få meg til å ha ungene hjemme en dag i uka da Bonus kom. Dette ville nemlig frigjøre en 40 % plass, og det tjente barnehagen godt på.

Ja, det var det hun argumenterte med, etter at jeg hadde forklart at det ikke var så lett for meg å forutsi hva slags form jeg kom til å være i etter fødsel, basert på tidligere erfaringer.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat