Tråd: Svømmekurs?
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 11:43   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Svømmekurs?

Jeg tenker å melde 7 åringen på svømmekurs, men finner ikke ut helt hva de ulike nivåene betyr.

Det står at nybegynnerkurs er både: Begynnerkurs (vannmerket, hval, skilpadde, pingvin og selungen.
Jeg kan visst melde ham på alle disse i følge www.tryggivann.no , men hvordan vet jeg hvilket han bør begynne på. Han beveger seg godt i vann og kommer seg fremover uten armringer, men har ikke riktig svømmeteknikk og er ikke direkte lett i vannet. Han svømmer best under vann.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat