Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 19:45   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av fjellhytte

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og jeg som nesten hadde regnet med at du hadde svaret, Adrienne.

Så langt har vi ikke kommet enda, jeg er sånn som har vanskelig for å se for meg hvordan jeg vil ha det før jeg har fått litt følelse med hytta.

Vi har panellakket alle vegger og tak med hvit panellakk, sånn at det er helt lyst men fortsatt trestruktur. Det var det enkleste og kjappeste, så kan det heller være vi maler senere. Vi har valgt hvitt kjøkken, Mirto fra Kvik, med valnøtt benkeplate. Samme til badene, slik at vi har en slags helhet i det. Vi hadde egentlig tenkt svart, men slo det fra oss, selv om det utvilsomt hadde vært kult. Men de svarte kjøkkene vi så på likte vi ikke, vi er vanskelige.

Noen av møblene som skal være i hytta er arvegods etter grandtanten min, et skattoll i litt mørk tre og et hjørneskap i enda mørkere tre, i tillegg flytter vi opp en skjenk vi har stående hjemme, den er i kirsebærfarge og helt ren i linjene. Så allerede der har vi litt miks og match.

Jeg tenker enkel sofa og heller slå meg løs med farger når det gjelder puter etc, enkelt og greit fordi jeg ikke få mannen med på noe fargesprek sofa. IKEA og finn.no kommer til å bli mine gode venner i tiden fremover.

Vi har heller ikke helt bestemt oss for hvilken ovn vi vil ha, jeg sikler litt på denne:

Jeg vil ha et stort spisebord, og like veldig godt det som ble vist over her. Stoler har jeg ikke engang tenkt på, bare at jeg ikke skal ha typisk "hyttestoler". Svarte skinnstoler kan jeg bare drømme om, det får jeg aldri i livet mannen med på.

På hovedsoverommet og kanskje ett av de andre rommene kommer vi til å ha dobbeltseng, på de andre rommene setter vi inn såkalte familiekøyer, helst 120 nede og 90 oppe, kommer an på om vi finner noen som passer budsjettet, hvis ikke blir det 120/75.