Sv: Innredning av fjellhytte
Jeg kan ikke fordra familiekøyer; de stjeler gulvplass (unger tar jo gjerne med seg gjester inn på rommet for å leke) og hvilket voksent par er det som orker å skvise seg sammen på 120? Eller å ligge tre på rommet?
Jeg ville enten hatt vanlige køyesenger, eller spandert på meg en møbelsnekker til å lage en uttrekksseng (feks 160 cm trukket ut) eventuelt med en køyeseng over. Og skulle jeg hatt køyeseng ville jeg hatt en HØY seng med store skuffer i sokkelen - det er så digg å kunne slenge enten leker eller tykke klesplagg i sånne skuffer.
Vi har valgt en veldig lik sofa som Sepia - vist over - bare med avtagbart/utskiftbart trekk. For det er pes med transport av møbler til hytte - og hvis sofaen blir møkkete og ekkel er det MYE enklere å ta av trekket og ta det hjem å rense det enn å bytte ut sofaen. Eller å ha to trekk.
Vi har i mørkegrå ull. I TV-stuen har vi en tilsvarende fra IKEA som allerede nupper - mens den fra Bolia er like fin. TV-stuesofaen er en sovesofa, ellers hadde vi nok heller gått for en Boliasofa der også.
Vi har svarte skinnstoler litt like dem som er på Living-bildet; genialt mtp griseri det også. Bare å tørke av. Lyse stoppede stoler hadde jeg aldri hatt på en hytte - pga transport hvis noe(n) må skiftes ut.