Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 22:05   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av fjellhytte

Jeg kan ikke fordra familiekøyer; de stjeler gulvplass (unger tar jo gjerne med seg gjester inn på rommet for å leke) og hvilket voksent par er det som orker å skvise seg sammen på 120? Eller å ligge tre på rommet?

Jeg ville enten hatt vanlige køyesenger, eller spandert på meg en møbelsnekker til å lage en uttrekksseng (feks 160 cm trukket ut) eventuelt med en køyeseng over. Og skulle jeg hatt køyeseng ville jeg hatt en HØY seng med store skuffer i sokkelen - det er så digg å kunne slenge enten leker eller tykke klesplagg i sånne skuffer.

Vi har valgt en veldig lik sofa som Sepia - vist over - bare med avtagbart/utskiftbart trekk. For det er pes med transport av møbler til hytte - og hvis sofaen blir møkkete og ekkel er det MYE enklere å ta av trekket og ta det hjem å rense det enn å bytte ut sofaen. Eller å ha to trekk.

Vi har i mørkegrå ull. I TV-stuen har vi en tilsvarende fra IKEA som allerede nupper - mens den fra Bolia er like fin. TV-stuesofaen er en sovesofa, ellers hadde vi nok heller gått for en Boliasofa der også.

Vi har svarte skinnstoler litt like dem som er på Living-bildet; genialt mtp griseri det også. Bare å tørke av. Lyse stoppede stoler hadde jeg aldri hatt på en hytte - pga transport hvis noe(n) må skiftes ut.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat