Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-09, 14:41   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bil

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjenner at jeg liker den med at hvis hjertet skal velge, blir det audi.

Jeg har A4. Den er fin, jeg er storfornøyd på alle måter. Lillebror er svært lite plaget av bilsyke, noe jeg tror kommer av at den ligger veldig - veldig - godt på veien.

Men mer enn to unger bak blir trangt ja. Den er grei bak til sin klasse å være, men det er langt fra noen stor bil.

A4 er grisefin bil, ingen tvil om det. Vil vel kanskje også si det at ser man det opp i mot budsjett på 300-400k og man ønsker å kjøpe en ny bil, så skal man legge merke til at det er en god del ting som kommer i tillegg til startprisen på 350K for en A4 som i mange andre biler kan være en del av prisen eller være langt rimeligere. Tilleggsutstyr er for A4 ganske dyrt, og de rimeligere modellene kan på enkelte områder være litt "ribba".

Og de ligger godt på veien. En del vil kanskje synes at de blir for stive, og at komforten av den grunn blir dårligere, men det blir en smakssak. En del myke biler kan krenge ganske mye i svinger og bli mer "urolige". Jeg liker at bilen er stiv, til en viss grad - jeg ville nok egentlig ikke ha anbefalt en A4 med sportsunderstell til hvem som helst ;-)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat