Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-07, 16:46   #9
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har lest om Ashley i dagbladet

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ved å gjøre dette har de mulighet til å ha henne hjemme, til å ta vare på henne lenge lenge. Jeg er enig i deres avgjørelse ut fra det jeg har lest.

Nå har jeg lest både bloggen fra foreldrene, pluss flere artikler. Og jeg er også enig i foreldrenes beslutning.

De har jo et poeng med å f.eks. operere ut blindtarmen, når man vet at jenta ikke kan uttrykke smerte hvis det skulle skje noe (sette ord på hvor det er vondt f.eks.) Livmoren er det jo også mange kvinner som lever foruten, og eggstokkene har hun beholdt pga. hormonbalansen.

Dette skjer nok ikke i Norge, men utifra hva jeg har lest nå så skjønner jeg foreldrene. Men jeg vet jo ingenting om hvorvidt det er farlig med veksthemmende hormonbehandling osv. Men legene som gjennomfører behandlingen har nok tenkt på det meste rent fysisk, skulle man tro.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat