Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-09, 00:40   #1
Pontus87
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10
Pontus87 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Det startet da med at jeg synes det var spennende og sitte og ja....du vet.slik man gjør av og til og se på en type filmer...... og jeg begynte da og spinne litt rundt dette og håpet at svigermor skulle komme inn i leiligheten for og spørre om noe eller noe og da se...ja.MEG og min.....Det er slik at moren er veldig frilynt og rynker ikke på nesen av mye. Dette er noe jeg fortsatt håper skal hende og jeg har jo da skrudd lyden opp litt og ikke skjult på noe. Den siste tiden så har jeg lagt merke til at hun ser på meg på en spesiell måte og lener seg gjerne intill meg for og vise meg noe og bryr seg ikke om jeg kommer borti henne oventill.Hun skjuler heller ikke hvis hun sitter med skjørt slik at det er mulig og se inn kan du si.Og en dag jeg skulle på jobb satt hun i morgenkåpe og knep ikke bena sammen.Virker liksom som at det hadde ikke gjort noe om jeg så inn. Jeg elsker kjærsten min og hun vet om at jeg har tenkt på og har hatt lyst til og bli "bustet" mens jeg sitter og .....ja.. og sier det er greit det så lenge det ikke ødlegger noe. Det har ikke hendt enda at moren h ar kommet inn og sett meg men jeg prøver liksom hver gang jeg har fri og hun har fri og er hjemme.. Merker også på meg selv ar jeg ser mye på moren hennes og har en rar magefølelse. Jeg er ikke slik at jeg vil ha meg med henne eller noe slikt men det er liksomm en følelse der....Dette passer sikkert IKKE inn her og jeg beklager virkelig men jeg må få noen syn på dette.Hva skal jeg gjøre..Dette er noe som er i tankene hver eneste da....

Beklager på forrhånd hvis dette er feil sted og poste slikt som dette

Pontus87 er ikke aktiv   Svar med sitat