Sv: Haster: Smitter svineinfluensa dagen før man blir syk?
Luftvegsinfeksjonar generelt er gjerne mest smittsom like før og under utbrot. Derfor er det vrient å hindre smitte. Det er klart ein kan begrense det når ein først er blitt sjuk, og særleg i desse tider med svineinfluensa. Noro-virus, derimot, smittar i størst grad under og etter utbrot. Derfor kan ein begrense dette. Sånn som eg ser det er luftvegsinfeksjonar ikkje enkle å begrense. Og eg stiller meg undrande til korleis det skal vere mogeleg å vite kva som er svineinfluensa og kva som er forkjølelse ettersom svineinfluensaen skal vere lettare enn vanleg influensa. Eg får muskelverk av svært lett feber. Eg er redd for at eg ikkje vil forstå kva som er kva. Det kan da ikkje vere meininga at me skal holde oss heime for kvar forkjølelse me pådrar oss no som forkjølelsessesongen setter inn til hausten. Forkjølelsessesongen vil vel starte omtrent når svineinfluensaen er spådd å sette inn for fullt.
Dette er ikkje lett altså! Men eg er enig i at ein bør vise særleg omsyn til folk i risikogrupper.
God betring til dykk, Kumilla.