Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 12:22   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.690
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Jeg anbefaler Beha framfor Siemens. Hadde Beha (toppodellen) der jeg bodde før og var meget fornøyd. Pleier å være hos noen som har Siemens, og det er ikke samme farta der.

Hvis du kan velge bredere enn 60 cm, så gjør det. "Platene" på vår 60 cm Beha-topp ble for nær hverandre, så jeg angret på at vi ikke gikk for bredere da vi bygde kjøkken.
Men samma det, nå har jeg flyttet derfra. Savner kjøkkenet, dog...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

- for jeg må si som overalt ellers at hvis du skal ha ny stekeovn så kjøp en med pyrolyse. Det vil du elske. Lover.

Ja, det skal jeg ha igjen! Men akkurat nå må jeg leve med en frittstående induksjonsovn fra Beha, og det var ikke helt det samme som innebygde separate greier.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat