Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?
Det kommer an på høyden og stilen din, hva du trives best med i lengden. Jeg har 3 Mulberry Bayswater vesker (svart, oak og høyglans raspberry), bruker dem alle tre jevnlig og noen ganger to samtidig når jeg har mange bøker og ting å slepe med meg. Bayswater har perfekt størrelse til min macbook i futteral med et par bøker til. Synes du de blir litt kjedelige kan du henge nøkkelringe og annet veskepynt på. Jeg digger den stilrene, nette designen og synes at de bare blir endda flottere når de er litt brukt. Den oak-fargede kjøpte jeg på ebay, så jeg var litt nervøs da en skilteskrue falt av og jeg sendte den til reparasjon hos Mulberry. Men den kom kjapt tilbake, ferdig reparert og med ny støvpose, per kurer, helt gratis ! 
Botkier Trigger og Morgan er andre favoritter, som jeg har 3 stykker av. De har masse lommer og sågar en kjede som man kan feste nøkkelknippen på hvis man er glemsom. Har dog lest noen klager fra folk, som syntes de var for voluminøse og tunge (så kanksje ikke så passende for de som ikke fylder så mye i landskapet).
Siden jeg er glad i lilla, burgunder etc. har jeg mange lilla klær og bruker jeg mine lilla vesker mye. Mine høytelskede orange og mørkmintgrønne vesker bruker jeg sjeldent fordi de ikke passer til særlig mange av mine antrekk.
Ellers er jeg glad for lommer (Botkier er suverent på det). Veskene skal kunne stå opp uten at hele innholdet blir synlig og uten at den falder om. Og de skal kunne lukkes øverst så de ikke tømmes når de detter fra bilens forsete, og så tasketyvene skal jobbe litt for å få tak i lommeboken min.