Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 18:35   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespressomaskin til hodebry!

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Fikk min nye nespresso Citiz i hus for en uke siden. Men nå funker den ikke skikkelig... Når jeg slår den på så står den bare og blinker, og slutter ikke med det samme hvor lenge den står. De første dagene funket den som bare det... What to do? Det blinker likt på både stor og liten kopp... Noen som har tips? Og når jeg trykker på en av knappene, så kommer det vann, og det stopper ikke før jeg trykker på en av knappene på ny.

Akkurat det samme skjedde med min når jeg avkalket den nå. Når jeg skulle lage en kopp, så begynte den bare å blinke, og lysene slukker ikke slik de skal for å signalisere at maskinen er klar til bruk. Hva i alle dager?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat